Reggelizés közben üzletelnek a magyar női vezetők

Rendhagyó eseménysorozat indult június végén a Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közössége (MVÜK) keretén belül. A tematikus Power Breakfast-eken ősztől, havonta egy alkalommal női vezetők gyűlnek össze, elsősorban új üzleti lehetőségek felkutatása és megvalósítása céljából, másfelől azért, hogy egy-egy érdekes témát boncolgassanak, egy abban kompetens szakember bevonásával.

Az első reggelire a vártnál is több résztvevő érkezett, ahol a hatékony self branding volt a nyitóesemény fő témája.

Nyolcasztalnyi női vezető gyűlt össze június 26-án reggel egy óbudai sushi bárban, hogy egy finom reggeli felett beszélgethessenek, és új üzleteket köthessenek egymással. A Power Breakfast üzleti reggeli sorozat Tábori Éva – a Clair and Curtis Communication Kft. alapító-ügyvezető igazgatójának – ötlete volt, aki maga is tagja az MVÜK üzleti közösségének. Tábori Éva elmondta, az eseménysorozat elindításával elsősorban az volt a céljuk, hogy olyan helyzeteket teremtsenek női vezetők között, ami lehetővé teszi számukra, hogy kellemes környezetben, oldottan, alkossanak új ügyfél- és partner kapcsolatokat egymásközt. Kiemelte, hogy nem egy sokadik női klubot szeretett volna létrehozni, hanem bátran vállalja, hogy a Power Breakfast az MVÜK elveihez hűen, kifejezetten üzleti célból létrejövő találkozók.

Tábori Éva hozzátette – „A nőket ugyanazok a kérdések foglalkoztatják mint a férfiakat, de mi nők teljesen máshogy viszonyulunk az egymással való üzleteléshez, vezetői kérdésekhez, éppen ezért érzem hiánypótlónak a most elindult Power Breakfast eseménysorozatot. A reggeliket, a kellemes helyszíneken és a business networkingen kívül még az színesíti, hogy mindig egy-egy érdekes téma köré szerveződik majd, amihez egy előadó-szakértőt is elhívunk. Számomra hatalmas öröm, hogy máris ekkora érdeklődés övezte az eseményt, sokkal többen jöttek el, mint ahány helyet eredetileg biztosítani tudtunk, és már a start előtt számos pozitív visszajelzés érkezett, a kezdeményezés kapcsán.”

A nyitóeseményen a finom japán reggelin kívül a hatékony self branding kérdésköre is terítékre került, Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség elnöke hasznos, könnyen bevethető tanácsokat hozott a résztvevők számára. Előadásában saját üzleti tapasztalatain keresztül mutatta be, hogy milyen rendkívüli szerepe van az énmárkázásnak, hol és hogyan véthet az ember hibát, ha nem figyel erre eléggé, és abba is bepillantást engedett, hogy hogyan kezdjünk bele hatékonyan.

A szervezők azt mondják, a nemzetközi példák után, itthon is megakarják honosítani ezt a networking platformot, így a következő alkalommal még MVÜK tagságtól függetlenül is várják az érdeklődő női vezetőket, akiket arra buzdítanak, hogy a korlátozott számú helyek miatt, mielőbb regisztráljanak a következő Power Breakfast üzleti reggelire.

Legközelebb szeptemberben ülnek egy reggelizőasztalhoz a női vezetők, ahol újabb izgalmas témával, számos üzleti ajánlattal és finomságokkal találkozhatnak az érdeklődők.  

 

A következő Power Breakfast időpontjáért és a további részletekért, figyelje az MVÜK honlapját.

*A fotó illusztráció.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.