A Nu Skint 2018-ban is a szupermárkák között díjazták

Budapest, 2018. május 18. – Az innovatív szépségápolási és étrendkiegészítő termékeket kínáló Nu Skin sorozatban immár a hetedik alkalommal kapta meg a Business Superbrands elismerést, és a vállalatot harmadszorra választották Magyarország rangos szupermárkái közé. 

A Superbrands és a Business Superbrands elismeréseket évről évre azok a márkák érdemlik ki, amelyek a saját területükön kiemelkedő hírnevet szereztek, a fogyasztóik megbíznak bennük és a termékeikben. A Superbrands és Business Superbrands jelölések független márkamenedzsment szakértők döntése alapján, kizárólag szakmai szempontok szerint történnek, az elismerésekre előzetesen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Bisnode csoport által létrehozott, a döntési procedúra során figyelembe vett Bisnode Rating kockázatossági mutató pedig garantálja, hogy a csaknem 4000 vállalatot tartalmazó listából kizárólag a legmegbízhatóbbakat díjazzák, ami fontos iránytűt jelenthet a vásárlói döntések kialakítása és meghozatala során.

Hatalmas megtiszteltetés és öröm számunkra, hogy idén is sikerült megerősítenünk a pozíciónkat a hazai szupermárkák körében. Számunkra 2018 egyébként is különösen izgalmasan alakul, hiszen az év elején a szaksajtó és a vásárlóink körében is nagy sikerrel debütált újabb fejlesztésünk, az ageLOC LumiSpa kettős hatású bőrápoló rendszer, egyúttal továbbfejlesztettük márkakommunikációs tevékenységünket is. Az újabb Superbrands-díjaink igazolják azt a törekvésünket, hogy a fogyasztóink és a szakmai döntéshozók a Nu Skinre mint hiteles és értékteremtő márkára gondoljanakhangsúlyozta Dinók Erika, a Nu Skin kelet-európai senior értékesítési menedzsere.

Az idén 34 éves, Magyarországon 2005 óta jelen lévő Nu Skint 2010-ben a Forbes a 100 legmegbízhatóbb vállalat közé is beválogatta. Személyre szabott, otthoni kozmetikai kezelést biztosító okosmegoldásaival és természetes alapanyagokat tartalmazó termékeivel a Nu Skin forradalmasította az egészség- és szépségipart, számos rangos innovációs és designdíjat nyert el világszerte.

„Márkaértékünk növelése során kiemelten fontos az ügyfélközpontúság és a vásárlók edukációja, tudatosságuk növelése is. Az, hogy a Superbrands Magyarország által felállított független szakértői bizottság sorozatosan a legjobb és legmegbízhatóbb márkák közé sorol bennünket, nemcsak a Nu Skin erősödését jelzi, hanem minden jelenlegi és jövőbeni fogyasztónk, valamint üzleti partnerünk számára garanciát és biztonságot nyújt”tette hozzá Dinók Erika.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.